Dml991 bende çarşamba doğuma gideceğim ve boğazımda hafiften bir ağrı acı var ilerisi öksürük belli.. aynı şeyi düşünüyorum ilerlerse ne yapacağım diye, ballı ıhlamur falan içeceğim yoksa hastaneye gideceğim belki bir ilaç verirler geçtiğimiz aylarda vermişlerdi antibiyotik doğum bu kadar yakınken kullanılabilir mi bilmiyorum ama en iyisi gidip öğrenmek gibi gözüküyor bence sende bir git gözük doktora canım 🥲