7 temmuzda kimyasal gebelik (sanırım) kanaması başladı 3 4 gün sürdü kesildi sonrasında 6 ile 10 ağustos arasında kahverengi den koyu çamur gibi lekeler geldi pütürlü. Bi türkü sökülmeyince doktora gittim. Kistin var dedi kanama başlar dedi. 13 ağustosta regl oldum diyebilirim yani kanama başladı. Ama hala bitmiyor. İlk günler yoğundu.son 4 gündür gün içerisinde kanama oluyor bi kesiliyor bi geliyor. Normal regl döngüm 5 gündü. Bu 5.kimyasalım diğerlerindede en fazla 1 hafta sürdü sonra yine 5 gün düzenli devam etti. Daha önce bu durumu yaşayan varmı neden bu kadar uzun sürdü? Kist kanamayı bu kadar uzatır mı? Doktoruö tatilde o yüzden gidemedim.