Stres yapmayın, yumurta geliştirici takviye kullanıp bi kaç ay daha deneyin derim🙏🏻 üç ay olsukça kısa bir süre. Amh değerim 1.42 ama ben kürtaj sonrası 16ayda hamile kalabildim, o da kimyasal oldu. Hiç bi şey “kesin şöyle olur” değil, bunu anladım bu süreçte ben. Hayırlısnı dilemek lazım, güzel düşünün güzel olsuun💚