28 haftalıgız bulunduğum şehir mevsim normalllerine göre serin olmasına rağmen ben 3 gündür aşırı sıcaklayıp terliyorum eşime soruyorum ben sıcaklamdım serin diyor sadece bana özel sanırım acaba sebebi nedir aşırı terleme yapıyor ve rahatsız edici yaşayan varmı bunu