Meryemtoptas
Merhaba herkese. 15.haftamdayım hamileliğin başından beri idrarımda sorun çıkıyor protein çıktı kan çıktı antibiyotik kullandım protein geçti fakat kan geçmiyor böbrek ağrım yok Bi şikayetim yok doktor düşük tehlikesi hiç görmedi çok şükür bu zamana kadar. günde 3 lt su içiyorum doktorlar sonuçları görüyor takip edilmesi gerekiyor deyip başka birşey diyen yok ve ben çok tedirginim. Şekerim de de sıkıntı var diyet ile onu kontrol altında tutuyorum böyle birşey yaşayan var mı? Korkuyorum 😞