![Merhaba genelde adetim hiç saşmaz 28 gün döngü 5 gün regli süresi yaşarım. 22 haziranda reglimi oldum 5 gün sürdü. 23 temmuzda ise hiç bir lekelenme başlangıcı olmadan iki gün boyunca ped doldurcak kadae pembe geldi. Üçüncü gün bitişinde lekelenme dahi olmadan bitti. Testlerim negatif çıkmıstı . Bugün 22 ağustosta 3 gün gecikme sonrası test yaptım ve daha belirgin çizgi göründü. Bu beta seviyem yüksek ve geçenki reglim üstüne görme mi oldu demek çünkü geçen aydan beri bulantılarım vardı bugün yaptıgım test sonucuna bakın lütfen çizginin belirgin olusu iki aylık hamileliği gösterir
https://hizliresim.com/dqssyhu