Hazal001 Merhaba kızlar doğumu başlatmak yada hızlandırmak İçin neler yaptınız yada neler yapılmalı? Bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen 🙏
18082018 Hazal001 bugünlerde en araştırdığım konu gelmezse suni verecek doktor diğer hafta kekik çayı yazmış bazıları ama bazılarında içme demiş anlamadım çok kararsız kaldım ama sağlık ocağındaki ebeme sorup ona göre içicem bakalım
br2023 Hazal001 Bir leğene sıcak su koyup içine oturmak hizlandiriyormus sanrm buralarda okumuştum. Bide plates ve birkaç hareket vardı videolu olarak onları uygulayınca doğumun başlamasna sebep oluyormuş sanrm.
eylulmucizem_ 18082018 süni sancı kafası yerleşmeyince de verile biliyor mu? Bende rahim ağzı yumşak ama kafası oturmamıştı gelecek hafta 38 bitiyor gelmezse ben de süni sancı istiyorum doktor verir mi bilmiyorum
18082018 eylulmucizem_ hiçbir bilgim yok o konuda ilk doğumumda suyum geldi verdiler şimdide doktor kendisi istiyor suni ama ben istemiyorum size verirler mi bilmem özelse belki verir ama devleti sanmam
Linakiz1903 Bende 38+4deyim 2 eylüle kadar bekleriz sonra biz baslatiriz dedi yani suni sancı ile 🥴 kanala girmemiş napicam bilmiyorumm