Babyybabyyy 1 haftadır baş ağrısı çekiyorum. Hap içip yatıyorum ertesi gün akşam yine aynı. Bir ben mi böyleyim ya. Offf
_mavii_ Babyybabyyy evet bende de oluyor, zannediyorum sıcak da etkiliyor, dün iki tane parolla akşam kendime geldim