Helbestt Kizlar PTT den dogum parası nasıl alınıyor biliyor musunuz? Nereye başvurmam gerekiyor internette doğru düzgün birşey görmedim
Satisati Helbestt hiçbir yere başvuru yapmadım bebeğim nufusuma geçince direkt yattı kimliğimle birlikte çektim 857₺ civarı idi
Elaelaelammm Doğum belgesi ile beraber sskya gidin kimliğinizle sonra para pttye yatıyo eğer e devletinizde ibanınız var ise oraya aktarırlar yada siz aktarıp alabilirsiniz
Elaelaelammm Helbestt bütün paralar pttye yatar zaten devletin size ödediği yardım paraları eşim benim öyle yaptı en yakın sskya verdi ve para pttye yattı bende ibanıma aktardım
cauuv1 @“Ecmelss”#p33675127 ne zaman yaptınız basvuruyu ve ne kadar süre yatırıyolar bilgi alabilirmiyiz