Kızlar 39+3 haftalık hamileyim en son kontrole gittiğimde doktoruma aşırı beyaz yoğun bir akıntım olduğunu söyledim o da bana fitil verdi 2 adet. Ama akıntı dışında yanma kaşınma ağrı falan yoktu. Birini pazartesi kullandım sorun yoktu diğerini bugün kıllandım ama kullandıktan sonra kaşıntı fena şekilde oluştu şuan yerimde duramıyorum bile neden böyle oldu kaşıntı yokken kaşıntı başlattı bu. Buna bir çözüm var mı ?