Berenberen23 Beheheh Aynı şey bende de var pazartesi 34 oluyoruz üşüttüm mü yoksa başka bişey mi bilemedim ishal değilim ama karnım ishalmişim gibi ağrıyor
Edaanayan_ Demir ilacı kullanıyorsanız o yapıyor olabilir yada vantilatör klima tarzı şeyler varsa evinizde onlardan üşütmüş olabilirsiniz