Anneelikk Kızlar kanamaniz varmı . Benim bugün sekizinci günüm kanamam çok az ve akıntı la karışık. Karnım çok şiş . Benim gibi olan varmı. İlk gebeliğim de daha çok vardı kanamam
Deletedmom_72 Anneelikk sadece 7 gün oldu kanamam çok az ilk doğumumda da böyle olmuştu adetimde çok yoğun kanama olmuştu