Mzzz Yıl olmuş 2024 teknoloji bu kadar ilerlemişken, arayabileceğimize her bilgiye cebimizdeki telefonlar sayesinde ulaşabiliyorken, dahası günümüzde infertilite bu kadar çoğalmış ve tüp bebeğe başvuran insanların sayısı bu kadar artmışken hala tüp bebek karşıtı olan, kötü bir şey sanan insanlar var mı cidden?
Varsa cahiliye devrinden çıkamamışlar belli ki, bu çağda ne işleri var merak ettim açıkçası. Ben de tüp bebekle gebeyim ve bu tedaviyi geliştirip, insanlara bu nimeti sunanlardan Allah binlerce kez razı olsun. Onlar sayesinde anne babalığı tadabiliyoruz.
Etrafımda da o bunun kötü bir şey olduğunu düşünecek kadar cahil kimse olmamasından ayrıca mutlu oldum.