Bahariko Herkes erkek dedi. Ramzi, Çin , kese hepsi erkek gösteriyordu. Ama bugün 12+1 kız olduğunu öğrendim. Bi oğlum olsun çok istiyordum ama vardır Rabbimin bir bildiği elbet deyip geçtim🙏Bu arada etiketlemeyi bilmiyorum “Mansura ve melike 81 ” Kız demişti
madreysubebe Bahariko Benim de Ramzi, Çin takvimi, Rus takvimi, Kan değişim testi, karın şekli kız gösteriyordu ama oğlum oluyor. Bence bunların hepsi hurafe. Çevremde çoğu kişinin tutunca benim de tutar dedim ama zaten ihtimal yüzde elli 🌸
Aslanmom1 Bahariko Hayırlısı ve sağllıklısı olması en önemlisi. Benim de bütün teoriler kız diyordu erkek ama 😅
annembebegim Bahariko Yaa hayırlısı olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻 Ramzi teorisi her zaman tutmuyor benim bebeğime de herkes Ramzi teorisine göre erkek dedi ama kızım olacakmış. Tutan da çok kişi gördüm tabi ama istisnalar oluyor işte. Benim oğlumda Ramzi tamamen tutmuştu mesela direkt erkek konumundaydı
payidar Bahariko Doktor gördü, erkeğe dair bir şey görmüyorum kıza benziyor bacak arası boş dedi. 14 ve 16 da erkek dediler pipiyi gösterdiler 😂