Zln2152 bize de 16 ya kadar göremedik hep kıza benziyor dediler sürekli farklı doktorlardan görüş aldık üstelik 😂 en son gittiğimde kordon var önünde dedi az yürüyüp hareket ettim tekrar muayene olduğumda ise heee kordon kalkmış bak kız üç çizgisi var iç dış dudakları var dedi. Bizde kesin ve bebek büyük zaten yanılma olmaz diye kız bildik. Ta ki kendi doktorum 19. Haftada izinden dönerken 😂 dedim siz yoktunuz biz cinsiyet öğrendik. Yaaa gördünüz mü pipiyi deyince şok olduk 😂 kırk defa kordon değil de mi bak kesin miyiz diye sorduk. Haliyle insan inanamıyor 😂 12. Hafta falan olsa şaşırmazdım bu kadar ama 16ya kadar kesin kız dendiği için çok şaşırdık 😂 kordon mudur değil midir kafamız çok karıştı eşimle 😂