Sevgili anneler ve anne adayları, doğum hikayemi bilhassa ikili, üçlü vb testler yüzünden hamileliği zehir olanlar için yazmak istedim. Hamileliğin başlarında taşınma sürecimiz olduğundan ikili test yaptıramamıştım sonra mecburen üçlü test yaptırdım, yaşım 33 ve test sonucu orta riskli çıktı, ilk duyduğumda mahvoldum çok üzüldüm, ağladım, amniyosentez önerdiler ama bebek açısından riskli olduğu için yaptırmadım. Nipt testi yaptırsam dedim ama çok pahalı, ne olursa olsun bu çocuğu doğuracağım bu parayla çocuğuma bişey alırım dedim ve yaptırmadım. Sonuç riskli olduğu için perinatolojiye gönderdiler orada da kızımın kalbinde ve bağırsağında parlaklık çıktı ben yine mahvoldum tabi, ekokardiyo, haftalık takip vs derken 30. Haftaların başında kalpte ve bağırsakta görünen parlaklıklar kayboldu. Geriye sadece down riskimiz kalıyordu ama ben onu zaten kabullenmiştim. Doğuma kadar kilosu az gelişim geriliği var vs de dediler ama artık herşeye kulaklarımızı kapadık ve Sabırla doğumu bekledik. 3 Ağustosta kızımızı kucağımıza aldık, elhamdülillah hiç bir sıkıntısı yok 3300 gram doğdu. Siz de benim gibi düşünenlerdenseniz hamileliğinizin tadını çıkarın, bu da bir sınav ve sabırlı olun. Allah herkese evladını sağ Salim kucaklayabilmeyi nasip etsin.