Merhabalar ben 34 haftalik bir gebeyim. Bebegim bugune kadar makat gelisli idi bu yuzden sezaryen ihtimalim vardi fakat bugun kontrolde bas asagi indigini gorduk. Sonuc olarak bu sebepten sezaryen ihtimali kalmamis oldu. Fakat benim bel omurlarimda fazlalik seklinde bir sorunum var. Normalden 1 fazla bel omuruna sahip oldugum soylenmisti yillar onceki gittigim doktor muayenesinde. Bugun kadin dogum doktoruma sordugumda cok engel gibi gozukmedigini ama yine de fizik tedavi bolumune gorunmem gerektigini soyledi. Boyle bir problem yasayan annelerimiz ya da fizik tedavi alaninda calisan saglikci arkadaslar varsa yorumlarini bekliyorum 🙌🏻