Hasret72 Kizlar ne zamana kadar kullandiniz bugün gittim kontrole de sormayı unuttum doktor da hiç söylemedi sormadı kullanıyor musun diye 11 haftalığım siz ne zaman bıraktınız
Rumeysa_01 Skck ben gebelik öncesi 3 ay kullandım doktor folik aşırı bırak dedi multivitamin verdi ona başladım 6+2 günlük hamileyim 😇🧿🧿
Rumeysa_01 Skck ama doktorum birakmami ve verdigi vitamine baslamami söyledi 🫤 gebelik öncesi kullandığım için
Beyza_12 Hasret72 bana devletteki doktor folidoce verdi sonra özele başladım doktorum onun etkisinin az olduğunu söyledi mixfolic diye bı ilaç önerdi onu kullanmaya başladım
Gebesasli Canım ben gebeliğimi öğrenince içmeye basladım 3 ay içtim sonra doktor bana imom diye bir takviye verdi onun içinde de folik asit,magnezyum,mineraller var
Beyza_12 Hasret72 aynen doktordan iyi bilemeyiz sonuçta belki benim tahlil sonucumda düşük görmüştür vitaminlerimi o yüzden yetersiz demistir