33+6yım . Bebişin yönü değişmiş ayaklarıyla soldan üste vuruyo acıtıyo baya😅 çok fazla ayakta duramıyorum 20 dk durduğumda ayaklarım ufaktan şişmeye başlıyor ayak tabanlarım ağrıyo bacaklarım aynı şekilde. Birde kasığımda baskı hissediyorum baya. Sanırım yürüyüşüm artık penguen yürüyüşü de oldu😅 olsun bunlara da şükür yine de şikayetçi değilim. Olması gerektiği kadar ağrıyo bence. Dayanılmcak şeyler değil benim için