İlk gebeliğim de de aynı şeyi yaşadım test kan verdim çıkmadı şimdi ilk gebeligim de olduğu gibi mide bulantısı ve baş dönmesi yaşıyorum halsizlik var bilmiyorum bi yandan istiyor bi yandan korkuyorum ama sanki gene yok gibi geliyor bana ama epilepsi hastasıyım takip etmem gerekiyor çünkü ona göre ilaç kullanacağım hayırlısı inşallah diyelim yarın belli olak hersey benim gibi olan varmi ben 2 temmuzda adet gördüm ve burdaha görmedim gecikmem olmadan doktora gitmiştim gitmişken söyleyeyim dedim kan verdim çıkmadı acaba gecikme olmadığı için mi oldu diyorum en son 2 temmuzda oldum işte benimle aynı durum olan varmi