Baby_B Kizlar 12+0 dayım.Doktora cumartesi gidecegim Daha toxoplazma testini vs yaptiramadim Önceden gittigim doktor 24 ü gibi gelirsin test sonucunla gel demisti Simdi yeni gidecegim doktorla ilerlicem artik 12.hafta geç mi bu testler icin
Birkucukmutluluk Baby_B hayır onlar rutin kan testleri herhangi bir zamanı yok ama o haftalarda ikili tarama testi yapılıyor onu kacirmamaniz gerekiyor yaptiracaksaniz
yokusbebek Baby_B Ne kadar hızlı yaptırırsanız o kadar iyi olur o testleri. Çünkü Allah korusun pozitif falan çıkarsa bir an önce antibiyotik tedavisini baslanir. Normalde hamileliği ilk ogrendiginiz hafta yaptirsaniz iyi olurdu.
myangelson Baby_B kalp atışı duyulduktan sonra rutin olarak bakılıyor bunlara doktor biraz saçmalamış yani. Benim de 2. Hamileliğim kalp atışı duyulduğu an bakıldı. Bağışıklık olup olmadığı sonucu değişmez ama IgM olan kısım yakın zamanda geçirilip gecirilmedigine bakılan kısım o önemli hamilelikte
Baby_B Birkucukmutluluk Tabi ki ikili tarama testini yaptiracagim🙏 Yarin gittigimde doktorum isteyecektir
Baby_B yokusbebek 5 ay önce yaptirmistim.Bu 2.gebeligim doktorum cok acele ettirmedi.O nedenle yaptirmadim Sonucu degisiyor mudur acaba
yokusbebek Baby_B Bağışıklığınız varsa değişmez. Bağışıklığınız yoksa virüse maruz kaldiysaniz değişir.