Xxxxci 27.haftadayım doktora 1 eylülden sonra gideceğim ama merak ediyorum kötü bişey mi var diye. Çok fazla bel ağrısı yani böyle yan simitlere doğru ve kalça ağrısı çekiyorum. Normal mi? Sıkıntılı bir durum mu?
Eylullxx Xxxxci durduk yere mi oluyor? Benimde cok olurdu o haftalarda ama genelde temizlik yaptiktan sonra falan yasardim.
Beyza_12 Xxxxci bende 11+3 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri aynı o bölgede ağrım var bide karnimda ağrı oluyor sık sık doktor bı risk görmedi ama 3 ayı tamamlamadigim için önlem amaçlı progestan fitil verdi. Ama bir risk yok dedi
G_M_Z Xxxxci bel ağrısı değil ama kalçada ki ağrıyı bir süre çektim onun içinde genelde normal diyorlar her sabah uyandığımda bir 5 dk yürüyemezdim sonradan açılırdı doktorum magnezyum vermişti muz ve maden suyu önermişti
Xxxxci Eylullxx evet genelde durduk yere oluyor. Çok ayakta değilim ağır bir ev işide yapmıyorum sabah yada gece başlıyor tüm gün devam ediyor
Kumsal2606 Xxxxci benm de haftam ve ağrılarım tam senin anlattigin gibi. Kaç gündür öldüm ağrıdan. Yarın dr kontrolü var sorucam bakalım normal miymiş..
100924 Kumsal2606 benimde 2 haftadır devam eden ağrılarım var doktora da sordum normal olduğunu söyledi her gün soda içiyorum umarım geçer yürümemi bile etkiliyor çok kötü