Tmutluu Merhabalar regle 4 gün var predictor erken gebelik testinde negatif görüp kanda gebelik öğrenen var mı
bkdusunenanne Tmutluu geçmiş adet tarihiniz 7 ağustos mu , batta 28 dir , yumurtlama 13′üdür bugün bende yapıcam bakalım hayırlısı
Eluf Tmutluu benimde 5 gun vardı bende evde erken gebelik testi yaptım silik cizgi çıktı haftaya falan kan vercm adetme daha 2 gun var seninde vardr inşallah
MelodyFairy MollyCo ya fotosu var mı acaba bende de silik çıktı 🥲🤷🏻♀️aynı marka Bugün yine test alıp yapcam
MollyCo MelodyFairy siz prodoctor yapmissinz benimki predictor. Istersenix profile girip gorebilirsiniz gorseli