Gozde29 Kızlar dün acile gittim çok halsiz ve istahszıdım 8 haftalık hamileyim crp tam sınırda çıktı antibiyotik verdiler karar veremiyorum kullanıp kullanmamakla kadın doğumcum kullanma dedi kullanmazsam enfeksiyon bebeğe zarar verir mi
Suey Gozde29 tam sınır derken kaç çıktı gebelikte biraz yükselmesi normal zaten ama benim 20lerdeydi antibiyotik vermişti kadın dogumcu kullaninca düştü geri
papatya2412 Gozde29 doktorunuz kullanma dediyse kullanmayın bence. Kendinize iyi bakın iyi beslenin düşer inşallah. Çokta yüksek değilse zaten bi zararı olmaz diye düşünüyorum bebeginize. Kadın dogumcunuz ile görüşürün
Muallime15 Gozde29 acildeki doktorlar hemen antibiyotik yazıyorlar fakat 12.haftadan öncesi çok küçük olduğu için kadın doğumcular önermiyorlar kendi doktorunuza danışın öyle kullanın
SM5534 Gozde29 Bence kullanma doktorun daha iyi bilir belki ama Bende 5 haftalık hamileyken crp 9,75 çıkmıştı bana vermedi mesela ilaç grip geçirmiştim o dönem ondan dolayı böyle çıkmıştır dedi geçmiş olsun
Crocus20 Gozde29 bu crp yüksekliği bile sayılmaz. Bencede doktorunuzu dinleyip kullanmayın ilaç. Bu bebeğe etki edecek bir derece asla değil
Guzelanne56 Gozde29 25 lerdeyken bıle doktorum ılac vermedı, bızım ıcın 50-100 ler tehlıkelı dedi. Bu kadar düşük değer ıcın kullanmayın
Merveasm Gozde29 geçen hafta crp 35 çıktı mecbur kullanmak zorunda kaldım bronşit olmuştum doktor ne diyorsa onu yapmakta fayda vardır