Tekrarlayan kayıplarım vardı kızlar son kürtajımı haziranda oldum çok yıprandım ama bebek istemektende hiç vazgeçmedim bu ay ilk kez denedik ve hamile olduğumu öğrendim dün kan verdim 77 çıktı şimdi içimi bir sürü korku ve endişe kapladı değerim yükselecek mi yine aynı şeyler olur mu diye düşünmeden edemiyorum sevinemedim bile herhalde yeni bi gebeliğe psikolojik olarak hazır değilmişim şu an yaşayacağım süreç beni çok endişelendiriyor kayıpları olanlar bu psikolojiyi nasıl aştınız acaba