Kizlar uygulamaya gore 4+5 deyim doktor randevum cumartesi ama ilk hamileligime gore karnim cok sis ve surekli kafaya takip videolar izliyorum kendimle karsilastiriyorum acaba boylemi acaba kimyasal mi acaba dis gebelik mi diye sizce normal mi sis olmasi