tuba4444 gktgmom bugün saat 18.20′de acil sezeryanla doğumum gerçekleşti 🥹🥹Allah hayırlısıyla sizin de kucağınıza almayı nasip eder inşallah stres yapmayın hiç❤️❤️
gktgmom tuba4444 ya Rabbim evladınızı size bağışlasın umarım sizde yavrunuzda iyisinizdir 🙏🏻 amin inşallah 🥰
tuba4444 gktgmom çok şükür ikimiz de çok iyiyiz simsiyah saçları olan bir minnoş geldi sezeryan ağrıları dışında herşey güzel gidiyor bir de sütüm az galiba biraz ebe güzel beslenmiş dedi ama bilmiyorum damla damla geliyor
tugce_snygt42 9898- bende 38. Haftamdayim 2 gün önce oldum heran gelebilir diye 1 hafta daha dur bklm
tulinkzky sispsmnr merhaba, ben de Kahramanmaraş’ta yaşıyorum. Ağda için hangi kuaföre gidiyordunuz? Ben de işin ehli birini arıyorum ama bulamıyorum.
sispsmnr tulinkzky kuaför banuya gittim iyi kide gitmişim o kadar temiz ve titiz yaptı ki başka yere gitseydim her yanım morardı. Binevler tarafında iş yeri biraz ara yolda. Numarası var verebilirim