Ben 17+6 yım, hareketleri 2 hafta kadar önce hissettim ilk. Bacağınızda kolumuzda vs kas seğirmesi olur ya, onun gibi küçük kas seğirmesi gibi hissettim. Üst üste pıt pıt pıt vurdu. Her gün hissetmezsem bir tuhaf geliyor ya korkuyorum sanki bişey olacak diye. Şu aralar sakinleşti anne kadınlık herhalde arada dayanamıyorum hafir hafif dürtüyorum bi tepki versin diye ama tık yok :))) bekliyoruz günler geçsin de, hepimiz zamanında alalım kucağımıza sağlıkla sıhhatle inşallah 🙏🏻