Bugün muayene oldum 33+3 nstye girdim ilk kez sancım 89lara çıktı halbuki bisey hissetmiyordum evdeyken yorulduğumda çok kasılmam toplanmam oluyordu hatta bazen adım atamıyordum ayağım kalkmıyordu demek o zaman nstue girsem yatış verirdi… Progestan yazdı,magnezyumu akşam da iç dedi yürümek eğilip kalkmak seyahat karı koca ilişkisi yok dedi. Böyle olup sonraki haftalarda iyileşen normal zamanında doğum yapan var mı? Endişelendim korlarak yürüyorum 🥺