Herkese iyi akşamlar. Burada birkaç kişiye çok kez cinsiyet sorduğum için illa denk gelmissinizdir. Öncelikle Rabbım kimsenin kucağını bos bırakmasın ve hepimiz evlatlarımıza sağlıklı bir şekilde kavuşalım inşallah. Sormak istediğim bazı şeyler var. Şimdi burada 7. Haftada kiz denildi 9 da erkek. Ben kendim 2 hafta sonra ogrenicem Allahin izniyle suan 10+2 deyim. Yaklaşık 2 haftadır karnımda önce bir toparlanma kasılma gibi birsey oluyor sonra da balon patlaması gibi bir his oluyor ve karnım rahatlıyor. Sizce bu bebek hareketi mi ? Ve ilk aylarda toparlanma oluyorsa bu erkek bebek diyorlar doğru mu ?