Geçen hafta down sendromu ile ilgili kan vermiştim sonucumu bugün almaya gittiğimde kanımdan kaynaklı bi sorun olduğunu bu yüzden sonucu çıkmadığını söyledi. Yani ilk defa böyle bi durumla karşılaştığını her ihtimale karşı bu bölüme gitmemi söyledi. Açıkçası biraz tedirginim.