cndkrm Merhaba henüz hamileliğin çok başındayım ve önceden kalma çatlaklarım da var yani vücudum çatlamaya müsait. Önerdiğiniz bi krem ya da yağ var mı? Mustela çatlak bakım yağı ve kremi arasındaki fark ne, önerir misiniz?
Liliales cndkrm valla ne bulursan sür zeytinyağı sür nemlendirici krem sür önemli olan devamlı nemli olması. Ben de çatlamaya çok meyilliyim ve ilk gebeliğimde karnım çok büyük olmasına rağmen çatlamadım hiç. Ne bulduysam sürdüm Bir de mamaaura markasının çatlak kremi var çatlamama garantisi veriyor deneyebilirsin. Onun dışında doğal yağlar kullanabilirsiniz Hindistan cevizi yağı zeytin yağı lavanta yağı gibi
Huhhu Ben ilk zamanlar tatlı badem yağı kullandım sabah akşam sonra bio oil e geçtim doğan olanı hala onu kullanıyorum parlmers ın vazelin gibi olan bir yağı vardı onu da ara ara kullandım bunları sabah akşam düzenli kullandım gün içinde de aklıma gelirse nemlendirici klasik kremlerden kullandım cumartesi 39 hafta oluyorum daha önceden çatlaklarım da vardı ben yine de çatlarım diyordum ama çok minik minik bir kaç yerde oldu sadece