MSP herkes de değişen bi durum 30 da girdim riskim vardı sonra bir daha girmedim yarın tekrar gireceğim 43 de kontorulum vardı herşey normal göründü 35. Haftadayım artık doktorum aslında 36 da çağıracaktım ama bi bakalım diye 35 de nst için çağırdı sadece