Nur2405 Merhaba kızlar. Dün spinal anestezi ile sezaryen oldum ama bugün omzumda sırtımda inanılmaz bir ağrı var sanki sırtımda kaburga kemiklerim birbirine girmiş gibi ve omuzlarım da çok ağrıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? neler yapmalıyım?
Gizyy Nur2405 bende yaşamıştım anesteziden dolayı oluyor galiba. Burda da yaşayanlar görmüştüm normal galiba.
Sumisali_ Nur2405 bende olmuştu hatta bende omuz ağrısı kalıcı olarak kaldı hala zaman zaman ağrısını yaşıyorum.çoğu kişide bel ve sırt ağrısı olarak kalıyor maalesef.
Aysunsahra Nur2405 bende bugün sordum doktuma bebeği çıkarmak için fazla bastırmış olabiliriz dedi 4-5 gün geçmiyor .
glycnkrt Nur2405 spinal olan görümcem ve kuzenim 2 yıldır hâlâ o ağrıyı yaşıyorlar. bende spinal istemiştim ama doktorum yüksek tansiyon diye izin vermedi.
Goktuggul O anestezi olduğu için terliyorsun ve soğuk yel gibi ortamda tutulma yapıyor çok dikkat edilmesi gerekiyor kızlar