Hamile26 Merhaba kızlar bugün 7+5 olduğumuzu öğrendik ilk tüp bebek denemem sevincimi sizlerle paylaşmak istedim kalp atışını duyduk bugün çok heycanlı ve tarif edilmez bir duyguymuş
Evinaram Hamile26 Allah tamamına erdirsin bende tüp bebekle hamileyim 27+5 olduk stres yapma güzel düşün sürekli çok zor bir süreçten geçtin tadını çıkarmaya bak 😍
Malatya44 Hamile26 benim ablamda yaptırcak inşallah onunda tutar. Sende saglıcakla kucağına alırsın bebişini inşallah cnm. Rabbım mutluluğunu daim etsin inşAllah
Gnygns Hamile26 allah tamamına erdirsin inşallah 🙏 ben de tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız çocuklarımızı