Eszr adet gunumde testim pozitif cikmisti sonra 1 hafta bekleyip kan vermistim degerim 12 cikmisti tabi tecrubem yok o zamanlar 1-2 haftalik gebesiniz demislerdi 2 gunde tekrarlayinca 6 ya düştü deger . Kaynanamlar al bakalim şu testi yap demislerdi kan degerinin sonucu gelmeden tek cizgi cikmisti sabahi kanamam basladi zaten regl olur gibi tabi hemen hastaneye getirmislerdi hamile diye biliyoruz ya orda doktor kimyasal gebelik bu demisti