Zeyyno_ Eloalp oluyorda Bunun cinsiyetle bı alakası olduğunu sanmıyorum ben ne yaptıysam geçmedi doktorda hamileyken fitil haricinde ilaç yazmadığı için hamilelikten sonra tedavisine devam ederiz dedi
poyrazin_annesi28 Eloalp Cinsiyetle ne alakası var canım? Bu senden kaynaklı bişey. İlacı vardır doktoruna mutlaka söyle
Ebbruc Eloalp mantar yaşadım fitil kullandım, akıntımda en başından beri var ama erkek olmasıyla alakası olduğunu sanmıyorum
Ezgikurt Eloalp benimde olmustu krem vermisti o baya rahatlatmisti bide camasirini sık sık degistir havalar sicak en ufak terlemede daha fazla kasinir yayilir demisti doktorum
Prensiminannesiyim Mantar olabilir canım benim iki gebeliğimde de mantar enfeksiyonu yakamı bırakmadı takii doğurana kadar gynofem fitil kullanırdım öyle rahatlardım yoksa kaşımaktan deliye dönerdim
Prensiminannesiyim Mantar olabilir canım benim iki gebeliğimde de mantar enfeksiyonu yakamı bırakmadı takii doğurana kadar gynofem fitil kullanırdım öyle rahatlardım yoksa kaşımaktan deliye dönerdim
dika Eloalp merhaba benim de bebeğim erkek pazartesi bu konu için gittim krem felan verilmedi hamilelere pek tavsiye edilmiyor fitil verdi