Cansuuuh Gaz sancısıyla aynı mı acaba doğum sancısı. 30 haftalığım bi sancı girip çıkıyor gaz mı bilmiyorum da nasıl bi sancı olucak doğum sancısı
Fyz_a Cansuuuh ben belimden karnima dogru hissetmistim bi kac saat icinde karnimda sertlesip birakiyordu kendini kasilmalar oluyordu
Cansuuuh Fyz_a o zaman şuan benimki sadece karın ağrısı ya sertleşme falan yok çünkü acı yemek yedim belki o yüzdendir
Fyz_a Cansuuuh olabilir gaz sancisidir muhtemelen elinizi karniniza koyun gogus altina bastirinca karniniz boyle gurulduyorsa rahatliyorsaniz gaz dir o ben oyle anliyorum😁