Se11 Kizlar ayaklarımın üstünde şişkinlik oluyor bu nasıl geçer sizce doktor tansiyon olmadığı sürece normal dedi ama beni çok rahatsız ediyor 😑 işyerinde sürekli oturarak çalışıyorum bu nedenle olabilir mi?
Asi_07 Se11 Sürekli oturarak çalışmanızdan kaynaklıdır mümkün olduğunca saat başı veya 2 saatte bir 15 20 dk yürümeniz gerekir