Merhaba 13+0 sol kasığımda hafif ve aralıklı ağrım var benim de. Sancı gibi ama şiddetli değil, yine de rahatsız ediyor. Geçen hafta idrarda hafif enfeksiyon çıkmıştı monurol şase kullandım, enfeksiyon geçmemiş olabilir mi ya da başka bi şey mi acaba bilgisi olan var mı