Merhaba dün doktora gittim açıklık yok bebek kanalda değil dedi. 3 aydır zaten baş aşağı duruyor bebek ama kanalda değilmiş. 40+2 ye dek bekleyip propess fitil ile doğumu başlatirız dedi. Bende yürüyüş, hurma, sıcak duş, egzersiz bir sürü şey yapıyorum. şuan yürüyüş yapıyorum ve regl ağrısı gibi ağrım var ve belim ayrılıyor gibi ağrıyor sizce kanala inmiş olabilir mi? Dogum kendi başlasın istiyorum ya.