Cennetcelik 38+3 günlük hamileyim ama 2 gündür mide bulantısı ve eşliğinde kusma 🤢 aynı durumu yaşayan hamişler neden acaba 🤮
Bsra77 Cennetcelik şuan gördüm postunuzu nasıl oldunuz acaba doktorunuza danıştınız mı?? Bende 38+4 um mide bulantısı kusma uyku hali var bende de
denizannee Cennetcelik o haftalarda tehlike diye biliyorum mutlaka okumussundur sende internette. Bi doktora görün bence. Geçmiş olsun
Bsra77 Smye Salı kontrol günüm bekliycem bakalım o güne kadar bebegin hareketlerinde bi sıkıntı yok şuan aynı ona dikkat ediyorum
Ssa Son haftalarda olur diye biliyorum ben hatta dogumun yaklaştığının belirtisi gevşeyen bagirsak hareketlerinden kaynaklaniyor
Zeyynp Bende şuan 38+2 yim aynı şikayet bende de var kasık ağrısı ve sertleşmede ekstra gerçekleşiyor. Ne yesem kusuyorum su bile içsem kusuyorum sabah kontrolüm var söyleyeceğim doktora