20 Ağustos’ta doğumum gerçekleşti kızlar 🥲 bebeğim 38. haftada doğdu fakat 34 ile uyumluydu. Doğduğunda emme refleksi vs vardı ama ben genel anestezi altındaydım ve bebeğimin yanına gitmem 3 saat sürdü. Bu süre zarfında bebeğim hiç küveze girmedi direkt eşime ve anneme verilmiş. Anne de gelecek birazdan diyince beklemişler ama neredeyse 2 saat olunca annem artık mama ile beslemiş. Sütüm olmadığı için saat başı mama vermeye çalıştık ama aynı gün sabaha karşı şekeri 32′ye kadar düştüğü için özel bir hastanenin yoğun bakımına sevk edildi. Bugün de sütümü sağıp ilk kez götürdüm. Çok azdı ama ne çıkarsa getirin dendi. 2090 kg şuan, 41 cm. Şekeri biraz yükselmiş ama hala istedikleri seviyede değilmiş. Yediği mama miktarı bugün artmış. Olumsuz giden bir şey yok şuan dendi. Bebeğimi gelişim geriliği olan bir bebek olarak mı değerlendirmeliyim yoksa prematüre mi? Benzer durumu yaşayanlar oldu mu hiç?