Eylos1996 hayır kendimi bilerek aç bırakmıyorum sabah uyandığımda karnım aç olduğu için atıyorum bide 11 de uyanıyorum onunda etkisi var kahvaltı yapıyorum 2 saat sonra tekrar bişeyler atıştırmassam yine midem bulanıyor 3. Veya 4. Saatte kusarım aç kalırsam ama şimdi iyi durumdayım ilk aylar çok daha zordu yemek istemiyordum ama bulantım yüzünden zorla yiyordum