Nilayaldemir ben müthiş etkisini gördüm. Gözüm açıldı resmen. Ama ben yaptıralı iki yıl oluyor. Hacamat sonrası yaptırmıştım. Yalnız dikkat et birçok kişinin alerjisi olabiliyor. Benim de varmış. Hastanede 15 dk beklettiler o süre zarfında kaşıntı başladı. İğnesini yaptılar. Hemen eve gelme vurulduktan sonra.