Mercimekannesi45 biryetmezikincisiolsuun ben bu kilo konusunda doktorlar tahminine pek kulak asmiyorum illaki yanılıyorlar arkadaşım iri bebek iri bebek 4 kiloyu geçecek dediler bebek doğdu geldi 3100 🥴 sağlıklı olsunlar geldikten sonra anne sütü ile kilo alırlar inşallah
Ezgikurt biryetmezikincisiolsuun 35 haftalikken 2380 gr demisti doktorum 1 hafta geriden geliyodu 37 haftalik olduk bakalim yarin kontrolum var kac kilo olduk cok merak ediyorum🥰
biryetmezikincisiolsuun yokusbebek yarın gideceğim bende o yüzden bi sorayım dedim, önde galiba bebiş
Tugba1tugba Mercimekannesi45 aynı şeyi bende yaşadım kızımda iri bebek 4 kiloya yakın var dediler 3 kilo doğdu 😂
Teacherblue Ezgikurt benim de 35 te aynı idi.36. Hafta da 2677 gram olmuştu. 37 olduk doktorunuz pazartesi geldiği için o güne kaldı.Bakalım biz de kaç olduk karın çevresi geride 2 hafta da. Genel olarakta 8 gün geri de bebiş
cLearQueen Eliyuss 31 + 5 benimki 2 kiloydu bana da normal dedi doktorum. Yani bunun bi standartı yok heralde
Semihaoyku biryetmezikincisiolsuun 34 de gittim 2 buçuk kilo geldi simd 35 oldu pazartesi gidecem kontrol var
Sedadvc yokusbebek Evet ben de fark ettim onu 🤭 Boyu kaçtı acaba? Bizim 46 cm ölçüldü, kısa mi diye düşündüm.
yokusbebek Sedadvc Bizim 32+0′da 42′ydi. Haftasina göre kısaydı. Biraz moralim bozulmuştu. Biraz inat edip bol bol süt içtim 😁 48 cm olmuş. Biraz ileride olmuş yani. Sizinki tam bence 🌸
Sedadvc yokusbebek Ay sevindim o zaman. Doktor normal diyor ama her şeye normal dediği için yine de araştırıyorum. 😂😂
Ayliz010 biryetmezikincisiolsuun 35 haftaym ultrason 2 hafta ilerde gosteriyo 37 haftada yani yeni gittim dha kilosu 3.60 🥰
Elifseda Ayliz010 merhabalar benımkide 34+4 ama gelişimi önde erken riskimde var bu gibi durumda acaba 34 gibi mi bakılıyor gelişime göre gelme zamanı mı kısalıyor yanı 36 kabul görüyosa daha az dert ederim belki diye soruyorum 😔
Munevver_kaplan_33 Elifseda hayır Cnm mesela nasıl gelişimi geriden gelenin doğumu da geç olacak anlamına gelmiyorsa ileride olanların da erken dogacagi anlamına gelmiyor vaktini saatini doldurdumu küçük de olsa büyük de olsa doğuyor
Ayliz010 Elifseda doktora sordm gelisimini erken gelmesini tetijlermj diye hayr dedi sen kendi adetine gore 37 olunca aliyorum dedi yani önde gitmesi bisiyi ifade etmiyo dedi ama masallah cok guzel kilosu vs