biranneadayi15 Kızlar adetiniz kaç gün geciktikten sonra keseyi gördünüz benim bat 19 falandı 4+6 haftalık hamileyim ama kese gözükmedi ilk bebeğimde gözüküyordu 4+6 da 3mm idi kese bunda gözükmüyor ve 0 belirti
Mryymmm biranneadayi15 gözükmeyebilir normal çok küçük olduğu için geç döllenmede olabilir. Bazen ultrason kalitesine önemli oluyor. 🙏🏻
rumikaa biranneadayi15 ben gebeliğimi ilk öğrendiğimde 5+4 teydi kan verdim çıktı dimdirwk ultrasonla bakıldı kese göründü 1 hafta sonra da kalp atışı duyduk
biranneadayi15 gizemyyyy evde test yaptım pozitif Dr gittim kese felan hiç bir şey yok 4+6 yım bide kan verdim