Kızlar bugünn kontrol vardı 32+4 haftalığız kilosu 2imiş
Bana biraz az geldi. Her bebek farklıdır tabii ama insan yine de biraz tedirgin oluyor bu haftadan sonra kilo alımı yavaşlıyor mu neler yemek gerekir tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşır mısınız