Seheroo Utanarak yazıyorum ama artık ne yapacağımı bilmiyorum sizinde başınıza geldi mi böyle bişey lütfen yardımcı olun.. Bikini bölgem aşırı derecede kaşınıyor artık dışarı çıkamaz oldum sürekli kaşınmaktan doktora gittim kaşıntım olduğunu söyledim ilaç verdi ama fayda etmedi afedersiniz ama kaşınmaktan bikini bölgem artık cinsel organ olmaktan başka herşeye benzemiş durumda başına böyle bişey gelen var mı
Zor859319 Seheroo karbonatlı suyun bayağı bir faydasını gördüm. Ama uzun süre kullanmak gerekiyor. Bir kaç saat içinde geçmiyor malesef.
Elizveannesi Seheroo gebelikte sakıncası bar mı bilmiyorum ama sirkeli su kesinlikle çözüm oluyor 🤦♀️
NazliBlt Elizveannesi Aynen size katılıyorum.gebelikte sıkıntı olmuyor sirkeyi içmediğin sürece afedersiniz taharet alır gibi sirkeyle yıkamanız lazım inşallah şifa
Zor859319 Seheroo kesinlikle yakma olmuyor hastanede verilen anne sütü eğitimlerinde bile bebeğe süt vermeden göğsünüzü karbonatlı suyla yıkayıp durulayın deniliyor. Ilac kullanmak istemeyenler için gayet ideal.
Asellll23 Geçen hafta aynısı bende oldu çok kötüydü doktor travazol önerdi işe de yaradı çok şükür bu hafta hiç kullanmadım bile sende danış doktorun a büyük ihtimal travazol önerir
arzukybd Asellll23 doktorum kaşıntıdan dolayı banada travazol verdi ama kremi sürdüğümde kaşıntı aşırı derece de artıyor 15-20 dakika sürüyor sizde de böyle oluyor muydu
Nurysf Aynı şey bende de var eskiden sdce akıntım olur ve vajen girişi kasiniridi ama şuan akıntım hala var ve artık heryeri kaşınıyor yırtarcasina kasiyorum engel olamıyorum. Kesik kesik oldu resmen :( Dr gitti krem verdi ama faydası yok çünkü mantar değil eminim ve gebelik öncesi de vardı bu mevzu napcagimi şaşırdım iyice
Asellll23 arzukybd bende de olıyordu ama geçiyor bir süre sonra ilk bi kaç gün öyle olur sonra geçer canım
Asellll23 Seheroo geçer merak etmeyin benim çok kötüydü ama çok şükür geçti kaşıntı olunca hemen sürüyorum
1umutturyasamak Kızlar doktorum bna gebelikte travozolu kulanmamaya calış dedi cok dayanamadgn zaman kullan sakıncalı dedi 🙄