Halitim Kızlar hamilelikte diş tedavisi kaçıncı aya kadar yapılabiliyor bilgisi olan var mı acaba. Dişim apse yaptı ne yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var çok acil
Seddda Halitim bende şuan çok çekiyorum diş ağrısı dan doktor her istediğini yaptırabilirsin diye rapor verdi 38. Haftadayım 1000 mg agumentin kullanıyorum doğumdan sonra dolgu yaptıracağım inşallah sizinde biran önce gecer
elifdemir09 İlk 3 ay yapılmıyor diye biliyorum Sonrasında doktorunuzdan onay kağıdı aldığınız takdirde yapan diş hekimleri oluyor Benim dişim kırıldı doktorum onay kağıdı verdiği halde ağrısı olmadığı için müdahale etmemeyi tercih etti diş hekimleri…
Halitim Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yarına randevu aldım hem kadın doğuma hem dişçiye, inşallah onay verilir ve müdahale edilir korkuyorum bebeğe zararı olur diye